nächstes spiel von zvezda ist gegen Teleoptik 1/4 finala. kolo, Kup! 2010/2011: 10. nov. 18:00h hab ne frage wie guckt ihr eig die spiele ? live übertragungen von roter stern gibt es ja auf Prva Srpska televizija aber wie soll ich das bitte in Deutschland emfangen -.- gibt es vlt online streams im internet ? danke euch
Zitathab ne frage wie guckt ihr eig die spiele ? live übertragungen von roter stern gibt es ja auf Prva Srpska televizija aber wie soll ich das bitte in Deutschland emfangen -.- gibt es vlt online streams im internet ? danke euch
Hallo Verschieden manchmal guck ich die Spiele bei nem Kumpel der hat über Satelit die meisten serbischen Kanäle.Prva Srpska televizija kenn ich nicht aber es gibt bestimmt eine Möglichkeit wie du das bequem in deinem Wohnzimmer schauen kannst Halt über Satelit oder du findest im Internet einen Stream und schliesst deinen Tv mit Internet an und schaust es halt über Internet am Tv aber die Qualität ist bestimmt nicht so gut wie über Satelit.Ich mach es momentan so über meine Ps3 schau ich das oder direkt am Pc dafür kenn ich einen Stream Seite aber die zeigen hald nicht alle Zvezda Spiele das Derby konnte ich gerade noch irgendwie empfangen.Am besten ist du baust dir so ne Schüssel rauf falls du jemanden kennst der das für dich macht mit den Kanälen.Ich werde dir eine Stream Seite per Pn schicken aber eben zeigen nur selten Zvezda aber sonst ist die Seite Top Basketball Volleyball Tennis ect.
Zitat von COCAINESERBnächstes spiel von zvezda ist gegen Teleoptik 1/4 finala. kolo, Kup! 2010/2011: 10. nov. 18:00h hab ne frage wie guckt ihr eig die spiele ? live übertragungen von roter stern gibt es ja auf Prva Srpska televizija aber wie soll ich das bitte in Deutschland emfangen -.- gibt es vlt online streams im internet ? danke euch
danke euch beiden aber zvezda hat doch einen vertraf mit foks(prva srpska telivizija ) das alle spiele übertragen werden hm danke euch werde mich mal auf die suche machen
evo procitao sam na sajt od zvezde da nece tv prenosa biti ? ich versteh das nich so ein verein und dann keine live übertragung sogar hier in deutschland die 3 liga wird übertragen -.-
Португалско-британски конзорцијум „Сонае Сијера” гради нови стадион Црвене звезде. – Капацитет 64.000 места, вредност 500 милиона евра. – Трајање радова четири годин
ZitatКако „Политика” сазнаје, делегација португалско-британског инвестиционог конзорцијума „Сонае Сијера” који ће градити нови стадион Црвене звезде и пословно – стамбени комплекс „Звездани град” посетила је наш најтрофејнији клуб, где их је примио председник Владан Лукић са сарадницима. У делегацији познатог конзорцијума се налазио и чувени архитекта Марио Суа Кај, који је осмислио идејно решење „Звезданог града”. Иначе, ради се о архитекти чувеног стадиона „Драгао”, на коме је домаћин двоструки првак Европе Порто. Тема састанка је била темпо реализације пројекта, као и које све припремне радње треба да се обаве до почетка посла.
Јавност је током маја ове године обавештена да је конзорцијум „Сонае Сијера” спреман да уложи 250 милиона евра у изградњу новог Звездиног стадиона и околних пословно –стамбених објеката. Вредност „Звезданог града” биће око 500 милиона евра и ако се овај пројекат реализује то ће бити једна од највећих страних инвестиција у Србији. У случају да дође до реализације овог спортског „посла века” у Србији, Црвена звезда би имала четврти најскупљи стадион на Старом континенту! Нови стадион био би најмодернији у југоисточној Европи, имао би капацитет од 62.000 седећих места, а око стадиона би било изграђено још око 14.000 квадрата пословног и чак 40.000 стамбеног простора.
Процена је да би радови на изградњи новог стадионског комплекса трајали око четири године, а за све то време на „Маракани” би се играли мечеви пошто би трибине биле реновиране и грађене једна по једна. Постоји идеја да се нови стадион зове „Србија”, мада на „Маракани” размишљају и да уопште не мењају име – стадион Црвене звезде.
Како се сазнаје, иза ове инвестиције је стала Влада Португалије и може се очекивати да званично буде понуђена српској Влади као португалска инвестиција у нашу земљу.
Портпарол Црвене звезде Марко Николовски није желео да потврди, али ни да демантује да су представници иностраног конзорцијума били на „Маракани”.
– Црвена звезда има сталну комуникацију с представницима инвеститора, сарађујемо и решавамо проблем по проблем, како би посао изградње стадиона почео што пре. Звезда ради све што је у њеној моћи. Ипак, овако велики пројекат није само ствар клуба већ и Београда и Србије, па и Португалије. Надамо се да ће се брзо стећи сви услови да започне изградња једног од најлепших стадиона у Европи – изјавио је Николовски.
Darko Kovačević za SPORTAL.RS: Ovo u životu nisam doživeo (VIDEO)
Rivalstvo naša dva najpopularnija kluba Crvene zvezde i Partizana izašlo je i izvan granica Srbije... Odavno se zna da u Grčkoj "večiti" imaju bratske klubove, ali nikada nije viđena srpska zastava, kao koreografija, duž cele jedne tribine. To se dogodilo na derbiju grčkog prvenstva, na stadionu "Karaiskaki", na susretu Olimpijakosa i solunskog PAOK-a.
"Idemo zajedno..." pisalo je na dva jezika, dok se na tribini iznad viorila srpska zastava. Na suprotnoj tribini, gde su najvatreniji navijači atinskih crveno-belih, uz jasnu aluziju na "prijatelje sa severa", bio je grb Zvezde uokviren Olimpijakosovim. Sve to se desilo u duelu sa solunskim timom koji je "pobratim" našeg Partizana.
Darko Kovačević, proslavljeni centarfor koji je u karijeri golove davao i za Zvezdu i za Olimpijakos, sada sportski direktor Atinjana, kaže za SPORTAL.RS da ne zna da li je koreografija dogovorena, ali da je iznenađen i da nikada lepši prizor nije video.
- Bilo je prelepo. Nisam znao, ali ni pretpostavio da će naši navijači napraviti takvu koreografiju. U karijeri nisam ništa lepše video. Znamo da su navijači Olimpijakosa i Zvezde u stalnom kontaktu, ali... Jednostavno, naježio sam se kad sam video transparent i srpsku zastavu. Zvezdina i nije toliko iznenađenje, ali je sada bila najveća...
Kako ste se u tom trenutku osećali kao Srbin?
- Kažem vam da sam se naježio... To je valjda dovoljno. Mislim da je ovo lepa poruka kako bi trebalo da se navija. Svaki čovek koji voli fudbal želi da vidi ovako nešto. Ma, trebalo je videti i doživeti sve to uživo - rekao je Kovačević.
wäre geil wenn unsere jetzt beim nächsten das gleiche machen nur mit der griechischen Flagge
Ja die Griechen sind top, aber ich kenn viele Griechen die dann zu mir sagen, dass sie enttäuscht sind das wir FYROM under dem Namen Republik Mazedonien anerkannt haben. Ich find das ist auch eine Sauerei..
wäre geil wenn unsere jetzt beim nächsten das gleiche machen nur mit der griechischen Flagge
Ja die Griechen sind top, aber ich kenn viele Griechen die dann zu mir sagen, dass sie enttäuscht sind das wir FYROM under dem Namen Republik Mazedonien anerkannt haben. Ich find das ist auch eine Sauerei..
haben wir doch garnicht, es läuft doch immer noch unter FYROM oder nicht?
ich verstehe die Griechen in der hinsicht und bin derer Meinung, ohne jetzt die FYROMER ärgern zu wollen. Aber die haben definitiv nichts mit Alexander dem Großen zu tun, das sollten sie doch mal verstehen...
BRACO SRBI BRACO SRBI SIROM ZEMLJE OVE, SVI NA NOGE SVI NA NOGE
haben wir doch garnicht, es läuft doch immer noch unter FYROM oder nicht?
ich verstehe die Griechen in der hinsicht und bin derer Meinung, ohne jetzt die FYROMER ärgern zu wollen. Aber die haben definitiv nichts mit Alexander dem Großen zu tun, das sollten sie doch mal verstehen...
Doch haben wir leider, nur Vuk Jeremic will das nicht wahrhaben. Der einzige richtige Serbe in dieser Scheiss Regierung..
boach Wahnsinn sieht das Dress geil aus und dass es von Gazprom (unseren russischen Brüdern) gesponsort wird umso besser für den serbischen Patriotismus