"Opasno je kada muslimani na bilo koji način poštuju simbole nečastivog", kaže verski lider malezijskih muslimana, koji je kao "opasne" naveo simbole nacionalnih saveza Srbije, Brazila, Portugala, pa i Mančester junajteda. Visoki zvaničnik Islamske verske zajednice u Maleziji Nooh Gadot poručio je većinskom muslimanskom stanovništvu u toj zemlji da ne nosi dresove na kojima su simboli koji, kako tvrdi, potkopavaju temelje njihove vere.
Među simbolima koji smetaju velikom verskom vođi je i grb Fudbalskog saveza Srbije, na kojem se nalazi krst, sa četiri "S"... Slični "krstovi" nalaze se na amblemima nacionalnih saveza Brazila, Portugala, Norveške... I ti dresovi nisu poželjni među muslimanskim vernicima u ovoj azijskoj zemlji. Gadot je naveo da mu posebno smeta grb u Maleziji sve popularnijeg engleskog fudbalskog premijerligaša Mančester junajteda, koji u sebi sadrži sliku đavola sa trozupcem u ruci.
"Opasno je kada muslimani na bilo koji način poštuju simbole nečastivog. Ukoliko neko muslimanu pokloni dres sa takvim obeležjima, on mora da ga odbije", poručio je Gadot.
Typisch "Balije" ko ih jebe mi svoj krst na srpskom dresu nosimo sa ponosom!
Zitat von Limited22DeepEditionAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH GOTT HAT MEINE GEBETE ERHÖRT.......ENDLICH EINE KINDERFREIE ZONE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ej djeca su nasa buducnost
BRACO SRBI BRACO SRBI SIROM ZEMLJE OVE, SVI NA NOGE SVI NA NOGE
ja da gibt es echt so paar Bilder der Braut, wo ich nur dachte Camilla[text-oben]2[/text-oben]
der Typ hat früher in einem Interview über die bösen Serben abgehetzt - glaube da war so was wie "alles Massenmörder" so was in dieser Art - und noch andere Aussagen in der Art dass wir Menschenabschaum wären (er hat andere Worte benutzt) seit dem finde ich ihn auch nur als aller letztes vorher fand ich er sei einfach nur einen hohlen überschätzter Möchtegern-Musiker ^^
Zitat von TRIja da gibt es echt so paar Bilder der Braut, wo ich nur dachte Camilla[text-oben]2[/text-oben]
der Typ hat früher in einem Interview über die bösen Serben abgehetzt - glaube da war so was wie "alles Massenmörder" so was in dieser Art - und noch andere Aussagen in der Art dass wir Menschenabschaum wären (er hat andere Worte benutzt) seit dem finde ich ihn auch nur als aller letztes vorher fand ich er sei einfach nur einen hohlen überschätzter Möchtegern-Musiker ^^
Ohne Gary Barlow wären die eh nie bekannt geworden ihn hab ich schon immer am meisten geschätzt von denen ein echter Musiker.Robbie hätte sich besser eine aus seinem Musik-Clips geangelt Nicole Kidman,Kylie ect.
Zitat von ПутинDas ist ne interessante Seite: http://www.militaryphotos.net/ Für Leute, die sich ein wenig fürs Militär bzw. für Photos davon interessieren.